24 Nisan 2010 Cumartesi

Ahh Nerdeee Türk mutfağı ??


Bahsetmezsem ölürüm (:

Yine güzel günlerden biriydi bugün ablam annem ben geziyoruz yine zaman sonra ee haliyle karnımız acıktı ablama '' Gurul gurul'' demeye başladım :p o da anlaşıldı nereye gidelim peki ? dedi. Bende Fast food istedi bugün canım dedim. annemde ee peki o zaman gidelim kırmayalım merveyi dedi (: aldık menülerimizi geçtik masamıza. ablam yine beni komplekse soktu tabii :)) ben full menü o karşımda tavuklu salata yiyor gelde komplekse girmeee :p O anki Atmosfer'i görmeniz için de bu fotoğtrafı yüklemik istedim (: herneyse, herkes halinden memnun sevdikleriyle çekildi köşesine derken, annem başladı söylenmeye daha 1. ısırıkta.. '.. Bu ne ya 3 sünger 2 lastik köfte hemde küçücük :S ee ben neyle doyacağım ? Ahh Nerde Türk mutfağı?? Köfte iskender varken.. :D beğenmedi hanım :) tabi ablamla biz gülmekten yiyemiyoruz birşey. yedik tatlılarımızı falan çıktık biz ablamla patlıyoruz artık (: eve gittik ablamda bugün tost makinesi almıştı onu koyuyordu mutfak tezgahına annem hemen; Ben sucuklu tost istiyorum dedi gelde gülme yaa (: işte benim annem böyle biri biraz bahsetmek istedim..

2 Güzel Yorum:

Adsız dedi ki...

Bitanecik annem benim :) Çok şanslıyız kuzucum süper br gün daha yaşadık:)

Benim Dünyam dedi ki...

Aynen öyle canım benim (:

Yorum Gönder

-