30 Nisan 2010 Cuma

Benim Güzel MUDANYA'm ! :)

Her güzel gün de olduğu gibi yine annemle çıktım sahile, o tertemiz hava Dalga sesleri ve Mudanya'mın sakinliği.. Herkesin kendi halinde yaşadığı küçük bir sahil ilçesi..
Mudanyadan güzelyalıya yürürken size yaşadığım bu güzel yeri tanıtmak geldi içimden ..
İnanın görmeye değer fotoğraflarla bunu kanıtladım gibi :) Herneyse çok uzattım..


Bugün den bi kare..
Mudanya'mın doğusundan Bir kare..

Gün batımı geldi artık.. Rüzgarın sesi daha da belirginleşiyor kulağımda..



Mudanya Mütarekesinin imzalandığı ahşap yalı. Mudanya Mütarekesi Türk Devletini siyasi alandaki üstünlüğünü tanıtan ilk belgedir..



Ve Benim güzel Mudanya'm ın meşhur evleri..




Eski ahşap evlerin bulunduğu Giritli mahallesi Piçiretu adlı bir İtalyan mühendis tarafından planlanmıştır. Piçiretunun planladığı mahallelerde evler o kadar iyi yapılmış ki nereden baksanız denizi görürsünüz. Mudanya da Osmanlı döneminden kalan pek çok cami ve sivil mimarlık örneği bulunuyor..

3 Güzel Yorum:

Adsız dedi ki...

Benim için birçok anlam ifade eden, güzel Mudanya.. Her hafta aşırı soluklandığım güzel Mudanya.. :)

Kalbişeker dedi ki...

Mudanya gerçkten güzel bir yer..Fotoğraflarda harika..Haftasonu gezileri için de idela bir yer..Bu manzarayı sabahları görmek için erken bile uyanırım :))

Benim Dünyam dedi ki...

Evet yağmur ablam :)

Güzel yerdir Mudanya aynen öyle :))

Yorum Gönder

-