7 Mayıs 2010 Cuma

''Büyük Sözü Dinlemeyenin Ayağı taşa değer!'' :/


Dün okuldan geldikten bir kaç saat sonra Babam ve Annem geldi işten. Hadi yıldıztepeye gidelim denize karşı ufak bi piknik yapalım dedi :) Bizde hazırlandık falan ne gerekliyse de aldık yanımıza babam tepe soguk oluyor üstünüze birşey alın dedi :) bende almak istemedim nedense hava sıcak olur bide onu mu alıcam diye düşündüm :) (çok akıllıca :S :D )
Herneyse gittik ilk başta birşey yok yedik içtik falan şimdi çay içerek izliyoruz denizi ben çok üşümeye başladım ama çaktırmamaya da çalışıyorum babam ben sana dememişmiydim demesin diye... :)p daha sonra zaten hava bayağı soğudu annem babam falan bile üşümeye bile başlayınca babam merve niye üstüne bişey almadın dedi bende ben üşümüyorum ki dedim :D babamda hadi ya o yüzden tüylerin diken diken ;) dedi :D annem ısıttı zaten beni..
O arada da her zaman ki sözünü söylemeden geçemedi ; '' Büyük Sözü Dinlemeyenin ayağı taşa değer!''..
eve geldik falan ama daha taşa falan değmedi bişey olmadı bana sadece o anlık üşümüştüm. :) sabaha karşı bende bi üşüme başladı. kalktım lavoboya falan gittim sabah üstümü giyineyim diye uyandığımda başım dönüyordu karnım ağrıyordu. anneme ben gitmiyeceğim okula dedim o da tamam kızım yat uyu dedi kahvaltı hazırladım git ye sonra benim bi ağrı kesicim var onu verdi al ilacını da iç diye... ve işe gitti :)
Acısı sabaha karşı çıktı. Annemin babamın sözünden hiç dışarı çıkmayan biri olarak bile ben bunları yaşadım. umarım birdaha böyle birşeyle karşılaşmam.. :/ Ve şu an çok bitkinim...

0 Güzel Yorum:

Yorum Gönder

-